THAT’S AMORE

1 Nov

Street Porslin, signerat Sudarat Persson. Svenskt porslin där både tryck och målning är handgjort.

/Moma

5 svar to “THAT’S AMORE”

  1. Charlotta 1 november, 2011 den 19:39 #

    Nu du, nu är det nära, tralalalala. IMORGON ska jag komma loss och skicka din påse. HURRA FÖR DET!

  2. Emmy 1 november, 2011 den 22:28 #

    Har glömt berätta att vi testat den gula habaneron. Försiktigt 😉 Den söta smaken var verkligen tydligt. Tummen upp från Torsunds och tack ännu en gång! Ska ha i lite i maten på lördag. Får se om mina gäster vågar komma tillbaka… Har redan testat på Lowes intet anande kompisar, hi hi.

  3. Karin 2 november, 2011 den 07:55 #

    Vilket fint porslin, gammalt men nytt på samma gång 🙂

  4. Moma's Kitchen 2 november, 2011 den 09:37 #

    Charlotta: Hurra! Fast jag sa ju att du inte skulle känna nån stress över den!

    Emmy: Jag ser med spänning fram emot din lördagsmeny! 🙂

    Karin: Jag föll pladask!

  5. Mårtenssons kök 2 november, 2011 den 21:31 #

    Attans snyggt! Så fint med luftballongerna och inte blommor som det nästan alltid är… fast blommor är fint det också men det känns som det har man ju sett förut, eller hur? Luftballonger, däremot, aldrig! I alla fall inte på porslin!
    Det är vid sådana här tillfällen man saknar sin mor lite extra, hon hade säkert kunnat få till något i keramik med inspiration från dessa…
    /Anki

Lämna en kommentar