TÄVLA MED MOMA’S KITCHEN

16 Nov

Upprustning

Som ni säker märkt håller jag på att förbättra bloggens utseende, allt för att det ska vara trevligt att vistas här i mitt kök.

Men nu är jag i skriande behov av en ny logotyp som jag bland annat kan ha som header (sidhuvud). Så är du duktig, eller känner någon som är duktig på layout så tipsa gärna om tävlingen, man kan vinna en två veckors testkörd Bosch Tassimo kapselkaffemaskin i färgen röd.

Till tävlingen

Loggan ska spegla innehållet i bloggen och vara i formatet: 930 X 198 pixlar.

Loggan ska innehålla Moma’s Kitchen

Loggan ska också innehålla ledord, till exempel: ” Mat i stort och i smått, från Stockholms asfaltsdjungel till den heta fuktiga karibiska myllan

Bloggens innehåll: Jag bloggar om mat jag lagar och äter men också mat jag möter via resor och olika event. Mat i stort och i smått, från Stockholms asfaltsdjungel till den heta fuktiga karibiska myllan.

Ledord: Palmer, Chili, Globen, Storstad, Karibisk, Hetta, Nordiskt, Calypso, Storstadsdjungel, Scotch Bonett, Mat, Musik, Värme, Stockholm… med flera!

Ditt tävlingsbidrag ska vara inne senast fredagen den 3:e december och vinnande bidrag kommer att publiceras på bloggen senast den 14 december.

Mejla ditt tävlingssvar till momaskitchen@hotmail.se, märk mejlet med ”Tävlingsbidrag Logga”.

Kom ihåg att skriva fullständigt namn samt adress som eventuell vinst kan skickas till.

-Kör hårt och lycka till!

/Moma

P.S Länka gärna till tävlingen om du har en blogg!

Edit: Jag hade visst missat en del information. Färgerna i bloggen kommer INTE att vara rosa och du är välkommen att lämna så många bidrag du önskar!

12 svar to “TÄVLA MED MOMA’S KITCHEN”

  1. momaskitchen 16 november, 2010 den 21:52 #

    Jag har fått frågor angående färgtema, och NEJ, det ska absolut inte vara rosa i mitt kök. Rosa är en färg som representerar mig ganska dåligt :)Jag är inte klar med allt här inne, det kommer att ske lite förändringar vart eftersom, allt för att förvirra er lite till!
    Love unno bad!
    /Moma

  2. Lena 16 november, 2010 den 22:31 #

    Rosa? Ryyys!

  3. Lena 16 november, 2010 den 22:37 #

    Mitt program började igen så jag råkade trycka på ”Enter”. Det skulle var en smiley med 🙂
    Och orden: Hur det än ser ut här så är det ändå så roligt och trevligt!
    Pöss!

  4. Therese 18 november, 2010 den 15:53 #

    När är sista dagen att komma med bidrag för att vara med i tävlingen?

    • momaskitchen 18 november, 2010 den 17:25 #

      Therese:Ditt tävlingsbidrag ska vara inne senast fredagen den 3:e december och vinnande bidrag kommer att publiceras på bloggen senast den 14 december.Kör så det ryker!

      • Therese 25 november, 2010 den 20:37 #

        Mitt photoshop har dött 😦 Får inte igång det igen 😦

      • momaskitchen 25 november, 2010 den 21:30 #

        Nä, vad trist!! Har du testat att ladda ner en trial version?

      • Therese 25 november, 2010 den 23:13 #

        Jo jag har ju det 😦 Får luska ut hur jag ska göra. Det är ju trots allt några dagar kvar =)

Trackbacks/Pingbacks

  1. PÅMINNELSE « Momaskitchen's Blog - 25 november, 2010

    […] Mer om tävlingen hittar du här: https://momaskitchen.wordpress.com/2010/11/16/tavla-med-moma%e2%80%99s-kitchen/ […]

Lämna en kommentar